Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Πως κλείνετε το ρήμα "EΓΩ";(Γέροντας Παίσιος)

 


 
Προσωπική μου εμπειρία με τον γέροντα Παίσιο, αρχές της δεκαετίας του 80…
- Βρε παιδί μου μού λέει, δεν πάμε καλά γιατί κλείνουμε λάθος το ρήμα ΕΓΩ.
- Δηλαδή γέροντα;
- Να, εμείς το κλείνουμε ΕΓΩ, ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ, ενώ το σωστό είναι ΑΥΤΟΣ, ΕΣΥ, ΕΓΩ !
Και θαύμασα τότε …»φιλολογικώς», την ευφυολογία του – πολλοί από εμάς πού τον βλέπαμε τότε αρκετές φορές τον χρόνο, γιατί πεταγόμαστε ένα 24ωρο στο Άγιο Όρος, -1979 κι αργότερα, δεν είχαμε καταλάβει συνειδητά την Αγιότητα του, και το διηγιόμουν σε όλους τούς φίλους μου, πολλά χρόνια όμως αργότερα, – ευτυχώς ζούσε, αν και άρρωστος ακόμη, κατάλαβα, «παιδαγωγικώ τω τρόπω » γιατί το είπε σε εμένα [ ή και σε μένα] αυτό..
Μεγάλος προορατικός και διακριτικός Γέροντας ! Την ευχή του να έχουμε..
forum.athos.gr
proskynitis.blogspot.com


πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2014/10/%cf%80%cf%89%cf%82-%ce%ba%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%cf%81%ce%ae%ce%bc%ce%b1-e%ce%b3%cf%89%ce%b3%ce%ad%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%af.html#ixzz3P0nAbCIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου